مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 10:052021-10-04سياسي

قلم رسا و بیان شیوای آیت الله آملی نشان از طهارت و نفس پاک وی بود


امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه آیت الله حسن زاده آملی از محضر علمای بزرگی استفاده کرده بود، گفت: قلم فوق العاده رسا و بیان شیوای آیت الله حسن زاده آملی نشان از طهارت و نفس پاک وی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام میر یعقوب موسوی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت رحلت آیت الله حسن زاده آملی اظهار داشت: آیت الله حسن زاده آملی، عالمی بسیار بزرگ وارسته و عالمی بی نظیر و سالکی گرانقدر بود.

امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه مرگ حق است و هیچ کس نمی تواند بگوید که فانی نخواهد بود، گفت: مرگ علما ضایعه ای بزرگ برای جامعه است.

وی با بیان اینکه زینت انسان علم و ادب است، تصریح کرد: تیم آن شخصی نست که پدر و مادر خود را از دست داده باشد بلکه یتیم کسی است که علم و ادب نداشته باشد.

حجت الاسلام موسوی خداوند در قیامت سه نفر را به عنوان شفیع قرار می دهد که در درجه اول انبیاء الهی، علما و شهدا هستند، تصریح کرد: قرار دادن علما در رتبه دوم نشان دهنده جایگاه علما در پیش خداوند تبارک و تعالی است.

امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه جایگاه علما، جایگاه خلافت رسول و جانشینی پیامبر است، افزود: یکی از همان علما، آیت الله حسن زاده آملی است، که عالمی سالک الی الله بود و مقم معظم رهبری از ایشان به عنوان عالم ذوفنون نام بردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلم رسا و بیان شیوای آیت الله آملی نشان از طهارت و نفس پاک وی بود

قلم رسا و بیان شیوای آیت الله آملی نشان از طهارت و نفس پاک وی بود