مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-04اقتصادي

افزایش 25درصدی زکات در سمنان


رییس اداره زکات کمیته امداد استان سمنان گفت: حجم مشارکت مردم استان سمنان در 6 ماهه امسال در پرداخت زکات مستحب و واجب به 20 میلیارد و 158 میلیون تومان رسید که با رشد 25 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه شده است.

- ایسنا/سمنان رییس اداره زکات کمیته امداد استان سمنان گفت: حجم مشارکت مردم استان سمنان در 6 ماهه امسال در پرداخت زکات مستحب و واجب به 20 میلیارد و 158 میلیون تومان رسید که با رشد 25 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه شده است.

اسماعیل رنگریز، رییس اداره زکات کمیته امداد استان سمنان با اشاره به رشد 25 درصدی پرداخت زکات واجب و مستحبی در استان سمنان، اظهار کرد: در 6ماهه امسال، 20 میلیارد و 158 میلیون تومان زکات در شهرستان های هشت گانه این استان از سوی همکاران جمع آوری شده است.

وی یادآور شد: مشارکت مؤدیان استان سمنان در پرداخت زکات در نیمه نخست سال گذشته 15 میلیارد و 690 میلیون تومان بوده است که بر این اساس در سال جاری رشد قابل توجهی را شاهد بوده ایم.

رنگریز با بیان اینکه 95 درصد سهم زکات جمع آوری شده به فقرا اختصاص یافت و پنج درصد سهم پروژه های عمرانی بوده است، افزود: زکات جمع آوری شده در هر منطقه باید در همان شهر یا استان هزینه شود و هیچ گونه حق جابه جایی مبالغ جمع آوری شده زکات از منطقه ای به منطقه دیگر وجود ندارد، مگر اینکه ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 25درصدی زکات در سمنان

افزایش 25درصدی زکات در سمنان