مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 09:052021-10-04سياسي

ثبت 55 وقف به ارزش 30 میلیارد ریال در استان مرکزی


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: از ابتدای سال تاکنون 55 مورد وقف جدید به ارزش 300 میلیارد ریال در قالب کمک به فقرا، خیرات، دارو و درمان ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک حجت الاسلام واحدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن دهه وقف اظهار کرد: دوشنبه دوازدهم مهر نخستین دهه از ایام وقف است که به نام روز وقف، رسانه، تکریم واقفان خیراندیش نامگذاری شده است.

وی تصریح کرد: سه شنبه وقف ـ ترویج فرهنگ قرآن ـ عترت و مهدویت، چهارشنبه وقف ـ خدمات فرهنگی و اجتماعی به جامعه، پنجشنبه وقف ـ بقاع متبرکه ترویج فرهنگ زیارت، جمعه ـ وقف، کاهش آسیب های اجتماعی، شنبه هفدهم مهر ـ وقف توسعه و  فرهنگ و تمدن اسلامی، یکشنبه ـ وقف توسعه آموزش و پژوهش و حمایت از نخبگان و موسسات دانش بنیان، دوشنبه ـ وقف سلامت و بهداشت جامعه، سه شنبه ـ وقف، اشتغال و تولید، چهارشنبه ـ وقف جمعی، توسعه مشارکت های اجتماعی نامگذاری شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به برنامه های این دهه گفت: برگزاری همایش یاوران وقف یکی از برنامه های پیش بینی شده در استان است که در این برنامه از واقفین و خیرین این حوزه تقدیر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 55 وقف به ارزش 30 میلیارد ریال در استان مرکزی

ثبت 55 وقف به ارزش 30 میلیارد ریال در استان مرکزی