مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 08:352021-10-04فرهنگي

حمید جبلی؛ پسربچه 63 ساله


حمید جبلی حالا 63 ساله شده (زادهٔ 1337 در تهران است) و در معرفی او جز بازیگری تئاتر، تلویزیون و سینما و کارگردانی و صداپیشگی می توان به تدریس و فیلم نامه نویسی هم اشاره کرد.

- حمید جبلی حالا 63 ساله شده (زادهٔ 1337 در تهران است) و در معرفی او جز بازیگری تئاتر، تلویزیون و سینما و کارگردانی و صداپیشگی می توان به تدریس و فیلم نامه نویسی هم اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یادداشتی در عصر ایران آمده است: انتشار کتاب خاطرات پسربچه شصت ساله به قلم حمید جبلی - بازیگر و هنرمند همه فن حریف ایرانی - که نام و هنرنمایی های او با خاطرات چند نسل پیوند خورده و بی سر و صدا در این شهر بی در و پیکر آرام و زلال زندگی و نقش آفرینی می کند، بهانه ای است تا درباره او بنویسیم و این کتاب را معرفی کنیم.

کتاب، حاوی مجموعه داستان های کوتاهی از اوست درباره ماجراهای شیرین دوران کودکی - از پیش از تولد تا دوران دبستان - و همین پیش از تولد نشان می دهد چه نگاه متفاوتی دارد و این که فعلا تا دبستان رسیده و عنوان کتاب هم پسربچه شصت ساله است یعنی کودکی او ادامه دارد و این تازه جلد اول است و قرار است ادامه داشته باشد و زودتر باید بجنبد چون عنوان کتاب 60 ساله است و زمان در شتاب.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمید جبلی؛ پسربچه 63 ساله

حمید جبلی؛ پسربچه 63 ساله