مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 08:252021-10-04سياسي

اعلام آمادگی پلیس مبارزه با مواد مخدر برای ارتقای سطح همکاری با ژاپن


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در دیدار با سفیر کشور ژاپن در تهران بر ارتقای سطح همکاری های دو جانبه در حوزه مقابله با قاچاق و ترانزیت مواد مخدر تاکید کرد.

- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در دیدار با سفیر کشور ژاپن در تهران بر ارتقای سطح همکاری های دو جانبه در حوزه مقابله با قاچاق و ترانزیت مواد مخدر تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار مجید کریمی در دیدار با ایکاوا کازو توشی - سفیر ژاپن - در پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا اظهارکرد: امیدواریم با ارتقای سطح همکاری های دوجانبه شاهد اقدامات مطلوبی در حوزه مبارزه با قاچاق و ترانزیت مواد مخدر در سطح منطقه و بین الملل باشیم.

وی به قدمت بیش از 90 ساله روابط دیپلماتیک دو کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به روابط مطلوب و مناسب بین دو کشور در زمینه های مختلف به دنبال تقویت همکاری های دوجانبه در حوزه های پلیسی و مقابله با مواد مخدر هستیم.

رییس پلیس مبارزه بامواد مخدر ناجا به حجم بسیار بالای تولید مواد مخدر در کشورهای شرقی ایران اشاره و تاکید کرد: برابر اعلام دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل (UNODC) سالیانه بیش از9000 تن مواد مخدر در افغانستان تولید می شود که مقابله با این حجم گسترده تولید در گرو همکاری های بین المللی است و یک کشور به تنهایی نمی تواند در عرصه مبارزه با این بلای خانما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی پلیس مبارزه با مواد مخدر برای ارتقای سطح همکاری با ژاپن

اعلام آمادگی پلیس مبارزه با مواد مخدر برای ارتقای سطح همکاری با ژاپن