مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 07:452021-10-04دانش

اجرای آیین نامه آموزشی دانشجویان بین الملل گروه علوم پزشکی از مهر


آیین نامه آموزشی مختص دانشجویان غیر ایرانی گروه علوم پزشکی برای دانشجویانی که از مهر 1401-1400 به بعد در دانشگاه و یا دانشکده های داخل کشور تحصیل خود را شروع می کنند، - به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، جلسه شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه به منظور بررسی و رفع مشکلات و مسائل آموزشی با حضور معاون آموزشی دانشگاه و دیگر اعضای جلسه به صورت حضوری برگزار شد.

در ابتدای جلسه مسائل و مشکلات آموزشی و دانشجویی از سوی معاونین آموزشی دانشکده ها مطرح و توسط مدیران آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه راهکارهای لازم ارائه شد.

در ادامه جلسه، معرفی آیین نامه آموزشی دانشجویان بین الملل توسط دکتر وحید ضیایی معاون آموزشی پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران مطرح شد.

وی پس از ذکر روند تدوین تصویب و منابع این آیین نامه گفت: آیین نامه آموزشی مختص دانشجویان غیر ایرانی (بین الملل) است که در شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی به تصویب رسیده و برای دانشجویان غیر ایرانی که از مهر 1401-1400 به بعد در دانشگاه و یا دانشکده های علوم پزشکی داخل ایران تحصیل خود را شروع می کنند لازم الاجرا است.

ضیایی ادامه داد: کلیه مقاطع تحصیلی Undergraduate شامل کاردانی، کارشناسی، دکترای عمومی، MBBS و BDS و مقاطع Postgraduate شامل کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکترای تخصصی PhD مشمول این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای آیین نامه آموزشی دانشجویان بین الملل گروه علوم پزشکی از مهر

اجرای آیین نامه آموزشی دانشجویان بین الملل گروه علوم پزشکی از مهر