مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 06:402021-10-04سياسي

فعالیت بیش از 116 هزار خادمیار در آستان قدس رضوی


قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه بیش از 116 هزار خادمیار مشتاقانه مشغول خدمت رسانی به زائران امام رئوف هستند گفت: خط قرمز آستان، رعایت نیت واقف با استفاده از ابزارهای مطرح در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، مالک رحمتی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در مراسم تجلیل از واقفین و خیرین آستان قدس رضوی در استان تهران و البرز که در محل سازمان موقوفات استان تهران برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین  وظایف آستان قدس توسعه وقف است و این امر با تکریم و بزرگداشت واقفین و ناذرین که دارایی خود را در راه خدا گذاشته اند، میسر می شود.

وی گفت: بزرگترین مجموعه جهان اسلام که توسط مردم اداره می شود، آستان قدس رضوی است و چند صدسال است که در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، معنوی و معرفتی خدمات ارائه می دهد و بودجه دولتی ندارد.

  قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: هر آنچه امروز به 30 میلیون زائر امام رضا علیه السلام خدمت می شود توسط، مردم در قالب در آمد موقوفات و نذورات مردمی تامین می شود.

  وی با بیان اینکه این امر بزرگترین الگوی مدیریتی مردم محور است و هر جا کار را به مردم سپردیم به نتیجه رسیدیم، گفت: هر جا پای کار با مردم رفتیم، مردم آسایش و رفاه داشتند و همه چیز آستان متعلق به مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 116 هزار خادمیار در آستان قدس رضوی

فعالیت بیش از 116 هزار خادمیار در آستان قدس رضوی