مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-04سياسي

اجرای طرح تابلو دوستی برای نخستین بار در شیراز


در راستای کمک به محرومان و اقشار آسیب پذیر جامعه برای نخستین بار در شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع) طرح تابلو دوستی توسط دو برادر خیر انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز محمد قوم پرست با 40 سال سن به اتفاق بردار کوچک ترش بنام محمود، در یک حرکت انسان دوستانه و خیرخواهانه، بخشی از غذای نیازمندان را تأمین می کنند.

وی درباره این حرکت انسانی و خیرخواهانه در گفت وگو با خبرگزاری فارس افزود: در راستای کمک به محرومان و اقشار آسیب پذیر جامعه برای نخستین بار در 2 شعبه واقع در گلدشت معالی آباد خیابان نسترن 2 و همت شمالی با طبخ آش، ترحلوا و حلیم بادمجان و دیگر غذای سنتی علاوه بر تأمین غذا جامعه هدف، خیران متعهد شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع) را ترغیب به شرکت در این عمل خیر نموده است.

وی هدف از ارائه خدمت در قالب تابلو دوستی را در راستای تکریم،کمک به ایتام عنوان کرد و افزود: با کشیدن تعدادی فیش و نصب در تابلو دوستی، تعدادی از نیازمندان با برداشتن این فیش و تحویل فروشنده، آش و یا هر نوع مواد غذایی که در این 2 شعبه طبخ می شود بدون دریافت وجه دریافت می کنند.

بانی خیر از استقبال کم نظیر خیران و نیازمندان در این حرکت زیبا و عاری از هرگونه ریا و رسیدن به فرهنگ خودباوری و اخلاق مداری در جامعه اسلامی بیان کرد و گفت: همواره بر این باور و عقیده بوده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تابلو دوستی برای نخستین بار در شیراز

اجرای طرح تابلو دوستی برای نخستین بار در شیراز