مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 04:552021-10-04سياسي

مهدی پور: بازآرایی نظام رسانه ای کشور ماموریت معاونت مطبوعاتی خواهدبود


معاون جدید امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد گفت: بازآرایی نظام رسانه ای کشور محور اصلی فعالیت های معاونت مطبوعاتی خواهدبود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیین تکریم و معارفه معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور دکتر فرشاد مهدی پور، محمود شالویی، مدیرکل دفتر وزارتی، محمد خدادی و شماری از مدیران این معاونت در محل ساختمان معاونت مطبوعاتی برگزار شد.

مهدی پور در این نشست، با اشاره به حکم ابلاغی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بازآرایی نظام رسانه ای کشور را محور اصلی فعالیت های این معاونت در دوره جدید دانست و نیز ضمن قدردانی از تلاش های محمد خدادی در ساماندهی امور رسانه در دوره گذشته، و استفاده از ظرفیت های او در مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به شرایط سخت کشور تاکید کرد: امروز قبول مسئولیت در کشور، نوعی ایثار و فداکاری است.

وی تصریح کرد: همه انتصابات وزارتخانه در دولت سیزدهم مبتنی بر استفاده از مدیران متخصص، متعهد و دارای تجربه است و انتخاب آقای مهدی پور نیز به همین جهت، با استقبال بسیار خوب اهالی رسانه مواجه شده است.

در حکم دکتر اسماعیلی خطاب به فرشاد مهدی پور، به مأموریت محوری این معاونت در امر بازآرایی نظام رسانه ای کشور با همکاری دیگر دستگاه های مرتبط اشاره شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی پور: بازآرایی نظام رسانه ای کشور ماموریت معاونت مطبوعاتی خواهدبود

مهدی پور: بازآرایی نظام رسانه ای کشور ماموریت معاونت مطبوعاتی خواهدبود