مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 04:452021-10-04ورزشي

لیگ کشتی از آبان ماه آغاز می شود/طلایی شدن کشتی اردبیل در مسابقات نونهالان


لیگ کشتی استان اردبیل با رعایت پروتکل های بهداشتی و بهبود وضعیت بیماری کووید 19 از آبان ماه در استان اردبیل آغاز خواهد شد.

- عبدالرضا اقبال در گفت وگو با خواهد داد، در آبان ماه تلاش می کنیم تا لیگ کشتی استان را با حضور کشتی گیران مناطق مختلف استان اردبیل آغاز کنیم.

رییس هیئت کشتی استان اردبیل به کسب مدال طلای کشتی گیر نونهال اردبیلی در مسابقات قهرمانی کشوری اشاره کرد و گفت: مسابقات قهرمانی نونهالان کشور در رشته کشتی روزهای گذشته در لرستان برگزار شد و کشتی گیر وزن 75 کیلوگرم اردبیل همایون فیضی توانست در جایگاه اول قرار گرفته و مدال خوش رنگ طلا را کسب کند.

اقبال از مربیان جوان و خوش فکر تیم نونهالان کشتی استان اردبیل قدردانی کرد و افزود: امیدواریم تیم نوجوانان نیز که به زودی عازم مسابقات قهرمانی کشور خواهند شد مدال های خوش رنگی را برای این استان کسب کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ما همچنان چشم انتظار حمایت مسئولان استان از کشتی به عنوان ورزش اول استان هستیم و در این زمینه از استاندار جدید انتظار مساعدت و یاری بیشتر داریم.

اقبال اضافه کرد: با شناختی که از استاندار جدید اردبیل در حمایت از رشته های مختلف ورزشی داریم، امیدواریم استاندار اردبیل پشتیبانی ها و حمایت های لازم را از کشتی به عنوان ورزش سرآمد استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ کشتی از آبان ماه آغاز می شود/طلایی شدن کشتی اردبیل در مسابقات نونهالان

لیگ کشتی از آبان ماه آغاز می شود/طلایی شدن کشتی اردبیل در مسابقات نونهالان