مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 20:252021-10-03فرهنگي

فرشاد مهد ی پور از بدنه رسانه است


رییس هیأت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های کشور گفت: فرشاد مهدی پور به عنوان معاون جدید مطبوعاتی از بدنه رسانه بوده و با ورودش دوران بزن و در رو و اینکه هر اتفاق ناگواری که در خانه مطبوعات استان ها به نفع خود و باندهای کذایی تحت امر خود رقم می زدند تمام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، ساسان شیخی رییس هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های کشور، طی گفت وگویی با اشاره به انتخاب فرشاد مهدی پور به عنوان معاون جدید مطبوعاتی، اظهار کرد: به نظر بنده در حوزه معاونت مطبوعاتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بهترین انتخاب را داشته و قطعا مهدی پور در حوزه رسانه بهترین کارنامه و موفقیت را خواهد داشت.

وی افزود: مهمترین حسن انتخاب مهدی پور این است که وی در تمام رسته های رسانه ای فعالیت داشته و آشنایی ایشان با تمام ارکان رسانه می تواند نویدبخش روزهای خوب و برنامه ریزی های مدون در حوزه رسانه ای کشور باشد.

شیخی تصریح کرد: امروز رسانه های کشور در حساس ترین دوره خود قرار دارند و رفع مشکلات رسانه ای در حوزه مرکز و شهرستان ها قطعا در اولویت معاون جدید مطبوعاتی قرار خواهد گرفت و با مطالعه و برنامه ریزی دقیق سر فصل جدیدی در حوزه رسانه ها شاهد خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرشاد مهد ی پور از بدنه رسانه است

فرشاد مهد ی پور از بدنه رسانه است