مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 19:502021-10-03اجتماعي

تخریب سازه های حاشیه میدان تاکام ساری برای حل گره ترافیکی


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مرکز مازندران با اشاره به تخریب سازه های حاشیه میدان تاکام ساری، گفت: این مهم در زمینه جلوگیری از بروز گره ترافیکی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تخریب سازه های اطراف میدان تاکام ساری خبری بود که امروز منتشر شد که در ارتباط با جزییات آن علی صادقی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مرکز مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در ارتباط با تخریب صورت گرفته در محدوده تاکام ساری، چندین بار تذکر به کسبه داده شد.

وی افزود: متاسفانه برخی کسبه به حریم راه تجاوز کردند که موجب ترافیک شده و در این زمینه چندین بار تذکر و هشدار مبنی بر عقب نشینی داده شده بود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مرکز مازندران تصریح کرد: باتوجه به بی توجهی به تذکرها این موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری و منجر به صدور حکم شد.

صادقی با هشدار پرهیز از تجاوز به حریم راه، خاطرنشان کرد: لازم است هشدارها جدی گرفته شود؛ این مهم در زمینه پیشگیری از بروز گره ترافیکی که پایان هفته ها و ایام تعطیل شاهد آن هستیم، بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب سازه های حاشیه میدان تاکام ساری برای حل گره ترافیکی

تخریب سازه های حاشیه میدان تاکام ساری برای حل گره ترافیکی