مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 18:402021-10-03فرهنگي

آیین تکریم و معارفه معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد برگزار شد


پیرو حکم انتصاب فرشاد مهدی پور توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، آیین تکریم و معارفه معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

- پیرو حکم انتصاب فرشاد مهدی پور توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، آیین تکریم و معارفه معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیین تکریم و معارفه معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعدازظهر امروز با حضور فرشاد مهدی پور، محمود شالویی، مدیرکل دفتر وزارتی، محمد خدادی و شماری از مدیران این معاونت در محل ساختمان معاونت مطبوعاتی برگزار شد.

مهدی پور در این نشست، با اشاره به حکم ابلاغی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بازآرایی نظام رسانه ای کشور را محور اصلی فعالیت های این معاونت در دوره جدید دانست و آن را پیروی منویات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد.

معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه، دستیابی به ابعاد این فرآیند را مبتنی بر اقدامات سنجیده و شناخت لایه های مختلف نظام رسانه ای کشور عنوان کرد و افزود: تغییر ساختارها و سیاست ها باید مطابق با تحولات متعدد و تغییر محیطی که در حوزه رسانه ها ایجاد شده است، صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تکریم و معارفه معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد برگزار شد

آیین تکریم و معارفه معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد برگزار شد