مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 17:352021-10-03سياسي

مردمی ترین و موفق ترین الگوی مدیریت اسلامی جایگاه دادن به مردم است


آیین تجلیل از واقفین و خیرین آستان قدس رضوی و گرامیداشت روز وقف شامگاه یک شنبه (11مهرماه) در سازمان موقوفات آستان قدس رضوی استان تهران برگزار شد.

- آیین تجلیل از واقفین و خیرین آستان قدس رضوی و گرامیداشت روز وقف شامگاه یک شنبه (11مهرماه) در سازمان موقوفات آستان قدس رضوی استان تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مالک رحمتی قائم مقام آستان قدس رضوی در آیین تجلیل از واقفین و خیرین آستان قدس رضوی و گرامیداشت روز وقف، گفت: مردمی ترین و موفق ترین الگوی مدیریت اسلامی جایگاه دادن به مردم است، امام رضا(ع) خادمان زیادی دارند اما در میان این خادمان افراد گمنامی هستند که همان واقفین هستند، آنچه ما در خط مقدم آستان انجام می دهیم به واسطه پشتیباتی این واقفین است و از این رو باید مکررا تجلیل های از این افراد صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف ما توسعه وقف در آستان قدس رضوی است که این امر تنها با تکریم واقفین محقق خواهد شد، تصریح کرد: آستان قدس رضوی اگر چندصدسال است که در کشور خدمات فرهنگی، علمی و معرفتی ارائه می دهد یک ریال بودجه دولتی ندارد و آنچه امروز به عنوان 30میلیون زائر به این مکان مقدس مشرف می شوند منابع مالی آن از نذورات یا وقف مهیا می شود و این بزرگترین الگو مدیریتی مردمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمی ترین و موفق ترین الگوی مدیریت اسلامی جایگاه دادن به مردم است

مردمی ترین و موفق ترین الگوی مدیریت اسلامی جایگاه دادن به مردم است