مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 16:452021-10-03سياسي

برخورداری مردم از خدمات نظام یک نعمت بزرگ است


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اتصال راه آهن کردستان به شبکه سراسری و برخورداری مردم از خدمات نظام را یک نعمت و مزیت بزرگ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی عصر امروز از راه آهن همدانسنندج بازدید میدانی کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت این پروژه قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این بازدید ضمن قدردانی از دست اندرکاران و کارگران این پروژه اظهار داشت: خوشبختانه روند این پروژه به خوبی در حال پیش روی و در مراحل پایانی است.

وی اتصال راه آهن کردستان به شبکه سراسری و برخورداری مردم از خدمات نظام را یک نعمت بزرگ و مزیت عنوان کرد و گفت: خوشبختانه پشتیبانی و هزینه های زیادی برای اجرای این پروژه انجام شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه راه آهن همدان سنندج هرچه سریع تر به اتمام برسد، تصریح کرد: براساس گفته پیمانکار و روند کاری که در حال انجام است، پیش بینی می شود که این پروژه دو تا سه ماه آینده به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه پروژه راه آهن همدان سنندج پیشرفت بسیار خوبی داشته است، افزود: علی رغم همه مشکلات، این پروژه نخوابیده و امیدواریم تا دو تا سه ماه آینده سوت قطار در کردستان شنیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری مردم از خدمات نظام یک نعمت بزرگ است

برخورداری مردم از خدمات نظام یک نعمت بزرگ است