مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 15:552021-10-03سياسي

امنیت مستمر ظرفیت مناسبی برای سرمایه گذاری در ارسنجان است


امنیت مناسب و مستمر ظرفیت مناسبی برای سرمایه گذاری در شهرستان ارسنجان ایجاد کرده است.

- ، حجت الاسلام سید کاظم موسوی یکشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب ارسنجان با اشاره به امنیت شهرستان ارسنجان ظرفیت های این حوزه قضایی در امر سرمایه گذاری را مناسب ارزیابی و بر تمرکز مسئولان شهرستان و حمایت قضایی از سرمایه گذاری تأکید کرد.

وی با بیان اینکه همه حوزه های قضایی تلاش ویژه ای در راستای دستیابی به اهداف و سیاست های قوه قضاییه در دوران تحول و تعالی دستگاه قضایی داشته اند، گفت: همه حوزه های قضایی از جمله دادگستری شهرستان ارسنجان این اهداف را با جدیت دنبال کرده اند که نتیجه آن جایگاه رفیع مجموعه قضایی فارس در میان استان های کشور است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان فارس در ادامه ضمن اشاره به رویکرد جوان گرایی در مجموعه قضایی استان بیان داشت: تغییرات معمول مدیریتی در حوزه های قضایی فارس در دو سال اخیر با هدف جوانگرایی و میدان دادن به مدیران جوان صورت گرفته است و شاهد شکل گیری کادر مدیریت قضایی جوان در استان فارس طی سالهای اخیر بوده ایم.

حجت الاسلام موسوی در ادامه بر اهمیت تکریم واقعی مردم و مراجعان به دستگاه قضایی تأکید کرد و خاطر نشان کرد: این موضوع از آغاز دوران تحول در دستگاه قضایی به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت مستمر ظرفیت مناسبی برای سرمایه گذاری در ارسنجان است

امنیت مستمر ظرفیت مناسبی برای سرمایه گذاری در ارسنجان است