مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 14:152021-10-03اقتصادي

تشکیل کمیته رصد برای کمک به واحدهای تولیدی مشکل دار استان سمنان


رییس صنعت معدن و تجارت استان از تشکیل کمیته رصد مصوبات واحدهای تولیدی مشکل دار در اولین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور استاندار جدید خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس صنعت معدن و تجارت استان از تشکیل کمیته رصد مصوبات واحدهای تولیدی مشکل دار در اولین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور استاندار جدید خبر داد.

علی تشنه دل در کارگروه تسهیل استان اظهار کرد: در سال 1400 در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، مشکلات 72 واحد تولیدی و صنعتی بررسی شد و برای رفع مشکلات این واحدها، 128 مصوبه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تاکنون 55 درصد مصوبات در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی مشکل دار، اجرایی شده که انشالله مابقی نیز به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

رییس سازمان صمت استان سمنان در همین راستا از تشکیل کمیته ای تحت عنوان کمیته رصد مصوبات واحدهای تولیدی مشکل دار خبر داد و گفت: باید برای رفع مشکلات این واحدها برنامه ریزی شود.

وی با بیان اینکه تاکنون به صورت جدی از استقرار صنایع آب بَر در استان جلوگیری کردیم افزود:نبود برخی زیرساخت ها و از جمله کمبود منابع آبی، از موانع جدی و مشکل مهم توسعه صنعت در استان است.

همچنین برق واحدهای صنعتی نیز از دیگر مباحثی است که باید برای آینده تمهیدات جدی اندیشیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته رصد برای کمک به واحدهای تولیدی مشکل دار استان سمنان

تشکیل کمیته رصد برای کمک به واحدهای تولیدی مشکل دار استان سمنان