مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-03اقتصادي

صادرات یک هزار و 859 تن پا و پنجه مرغ از اردبیل


مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری یک هزار و 859 تن پا و پنجه مرغ از استان اردبیل به مقصد کشورهای ویتنام، تایلند و امارات متحده عربی صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بهلول تکلوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری یک هزار و 859 تن پا و پنجه مرغ طی 66 فقره گواهی حمل بهداشتی بین المللی دامپزشکی از استان اردبیل به مقصد کشورهای ویتنام، تایلند و امارات متحده عربی صادر شده است.

وی افزود: به دلیل مرغوبیت بالا، رعایت استانداردها، شاخص ها و الزامات بهداشتی بین المللی دامپزشکی، پا و پنجه تولیدی استان در این کشورها مشتریان زیادی دارد که علاوه بر ارزآوری در رونق اقتصاد دامپروری استان نقش بسیار مهمی دارد.

مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل با بیان اینکه نظارت بهداشتی و کیفی بر صادرات انواع محصولات دام و فرآورده های خام دامی به خارج از کشور و صدور مجوزهای صادراتی یکی از مهم ترین وظایف دامپزشکی است، تصریح کرد: صادرات محصولات دامی با افزایش بهره وری تولید افزایش می یابد و اگر این افزایش، بهداشت محور، سلامت گرا و صادرات محور باشد یکی از ظرفیت های مثبت در راستای ارتقاء شاخص های تولید ملی محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات یک هزار و 859 تن پا و پنجه مرغ از اردبیل

صادرات یک هزار و 859 تن پا و پنجه مرغ از اردبیل