مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 11:002021-10-03سياسي

محرومیت را با مدیریت جهادی از چهره شهر بزداییم


روحیه بسیجی، کار و مدیریت جهادی می تواند آسیب های اجتماعی و محرومیت را از چهره محلات محروم شیراز بزداید و این موضوعی است که باید همواره مورد توجه ویژه و پیگیری مدیران این کلانشهر باشد.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر فارس گفت: روحیه بسیجی، کار و مدیریت جهادی می تواند آسیب های اجتماعی و محرومیت را از چهره محلات محروم شیراز بزداید و این موضوعی است که باید همواره مورد توجه ویژه و پیگیری مدیران این کلانشهر باشد.

سردار یدالله بوعلی یکشنبه 11 مهرماه در دیدار با شهردار شیراز بیان کرد: اقشار تخصصی بسیج با تمام ظرفیت آماده همکاری و تعامل با مجموعه شهرداری شیراز در راستای خدمت رسانی به شهروندان سومین حرم اهل بیت (ع) هستند.

او افزود: تمام ظرفیت های سپاه و بسیج همچون گذشته آماده هم افزایی با مجموعه شهرداری در حوزه تامین امنیت، عمران و آبادانی محلات کم برخوردار، ایجاد اشتغال و برنامه های فرهنگی است.

فرمانده سپاه فجر فارس با تاکید بر اینکه عمران و آبادی محلات محروم مورد توجه ویژه شهرداری قرار گیرد، خاطرنشان کرد: نام شیراز به عنوان مهم سومین حرم اهل بیت ع مزین شده و این یک فرصت بسیار ارزشمند و زمینه ای برای رشد و تعالی این کلانشهر در حوزه های اجتماعی، عمرانی، فرهنگی، سیاحتی و زیارتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت را با مدیریت جهادی از چهره شهر بزداییم

محرومیت را با مدیریت جهادی از چهره شهر بزداییم