مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-03سياسي

انتقاد مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس از وضعیت یادمان های شهدا


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس گفت:جای تاسف دارد که در برخی نقاط استان فارس 10 سال از تدفین شهدای گمنام زمان می گذرد اما هنوز یادمانی احداث نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ سعید کوشکی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران یکی از اقدامات رسانه را معرفی شهدا، خصوصاً شهدای شاخص، بیان تأثیر ایثارگری ها و سبک زندگی و شخصیت شهدا و ایثارگران دانست و گفت: بحث معرفی باغ موزه دفاع مقدس و اهمیت تبدیل یادمان های شهدا به مراکز و پایگاه های اصلی فعالیت های فرهنگی است.

وی ضمن ابراز تأسف از عمل نکردن برخی مسئولان و دستگاه های مسئول به وظایف و تعهداتشان در خصوص شهدای گمنام و ایجاد یادمان های متناسب با جایگاه این شهدا، تاکید کرد: جای تأسف دارد که در برخی نقاط استان فارس 10 سال از تدفین شهدای گمنام زمان می گذرد اما هنوز یادمانی احداث نشده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس با اشاره به وضعیت نامناسب یادمان شهدا در شهر فیروزآباد و اینکه در شهرهای اقلید و داراب و زرین دشت هم با همین موضوع مواجه هستیم، گفت: یکی از شروط اصلی در تعیین مکانی برای میزبانی شهدای گمنام، تعهد مسئولان برای احداث یادمان ظرف مدت کوتاهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس از وضعیت یادمان های شهدا

انتقاد مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس از وضعیت یادمان های شهدا