مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-03بين الملل

چگونه با بهبود زیرساخت ها افراد را به دوچرخه سواری تشویق کنیم؟


دوچرخه سواری به کاهش انتشار دی اکسیدکربن (CO2) ناشی از شبکه حمل ونقل عمومی شهری همچنین بهبود سلامت و رفاه شهروندان کمک می کند، با این حال، - ایسنا/خراسان رضوی دوچرخه سواری به کاهش انتشار دی اکسیدکربن (CO2) ناشی از شبکه حمل ونقل عمومی شهری همچنین بهبود سلامت و رفاه شهروندان کمک می کند، با این حال، بسیاری از شهرها هنوز زیرساخت های لازم برای حفظ امنیت و رفاه دوچرخه سواران را ندارند اما می توان از برخی شهرهای سراسر جهان ازجمله ادینبورگ، پایتخت اسکاتلند، واشنگتن دی سی، آمریکا و هانوی در ویتنام برای بهبود رفت وآمد دوچرخه سواران الهام گرفت.

به نقل از ویفروم، آیا برنامه ریزی و طراحی شهری در شرایط آب وهوایی متغیر(دفعات مکرر، طولانی و شدید باران، برف، سرما و گرما) می تواند بر انتخاب تحرک ما تاثیر بگذارد؟، چگونه مسئولان شهری در سراسر جهان می توانند عاملی برای استفاده ساکنان شهرها از گزینه های حمل ونقل کم کربن باشند؟ انتخاب افراد برای پیاده روی یا دوچرخه سواری تا حدودی مربوط به نزدیکی مراکز فعالیت هایی مانند کار، خرید، رفت وآمد یا سرگرمی (مقصد) همچنین راحتی و لذت سفر است.

افراد می توانند برای گردش در شهر با اطمینان و راحتی پیاده روی یا دوچرخه سواری کنند و از خطرات ناشی از بیماری همه گیر در اتوبوس های شلوغ دور باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه با بهبود زیرساخت ها افراد را به دوچرخه سواری تشویق کنیم؟

چگونه با بهبود زیرساخت ها افراد را به دوچرخه سواری تشویق کنیم؟