مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 09:302021-10-03ورزشي

یک دقیقه خنده؛ 45 دقیقه آرامش


سرپرست تیم بین المللی خنده درمانی در کشور گفت: اگر شما یک دقیقه بخندید، آن خنده حداقل 45 دقیقه آرامش به همراه دارد؛ بیماری ها را از شما دور کرده و حتی شرایط سخت را راحت تر می کند.

- ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست تیم بین المللی خنده درمانی در کشور گفت: اگر شما یک دقیقه بخندید، آن خنده حداقل 45 دقیقه آرامش به همراه دارد؛ بیماری ها را از شما دور کرده و حتی شرایط سخت را راحت تر می کند.

شاید از همان زمانی که رامبد جوان برنامه ای با محوریت خنده ساخت و به همه ما بارها اعلام کرد که صدها مقاله در این زمینه و تاثیر آن بر احساس رضایت از زندگی خوانده و بارها و بارها برایمان تکرار کرد که حتی خنده مصنوعی و نه از ته دل نیز حال درونیمان را بهتر می کند، برای اولین بار فهمیدیم که لب های خندان چه تاثریری روی شادابی قلبمان دارد.

اکنون به مثابه حافظ که می گوید: جریده رو که گذرگاه عافیت تنگ است ؛ اکنون در شرایطی قرار گرفته ایم که هر لحظه سلامت ما در معرض تهدید است؛ تهدیدی که تنها با دوری از استرس و خندیدن بدون بی خیالی می توان از آن رهایی یافت؛ شاید این بهترین راه باشد.

خنده زبان مشترک تمام انسان های دنیاست و امری لازم و ضروری برای زندگی؛ خنده ای که برای پاسداشت آن، روزی در جهان تدارک دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک دقیقه خنده؛ 45 دقیقه آرامش

یک دقیقه خنده؛ 45 دقیقه آرامش