مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-03اقتصادي

صادرات زالزالک قزوین به عراق


مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: برداشت محصول زالزالک از سطح 40 هکتار از باغات و همچنین عرصه های منابع طبیعی استان آغاز شده است.

- ایسنا/قزوین مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: برداشت محصول زالزالک از سطح 40 هکتار از باغات و همچنین عرصه های منابع طبیعی استان آغاز شده است.

به دلیل کیفیت خوب محصول زالزالک تولیدی در سال جاری، صادرات آن به کشور عراق در حال انجام است.

محمد پیله فروش اظهار کرد: برداشت محصول زالزالک از سطح 40 هکتار از باغات و همچنین عرصه های منابع طبیعی استان آغاز شده است و پیش بینی می شود بیش از 160 تن محصول زالزالک از باغات استان برداشت شود.

وی متوسط عملکرد تولید این محصول در سطح باغات استان را بیش از 4 تن در هکتار برآورد کرد و افزود: بیشترین پراکنش محصول زالزالک به عنوان یک محصول ارگانیک در سطح استان، در مناطق کوهپایه ای به ویژه منطقه الموت شهرستان قزوین است.

بنابراعلام روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، پیله فروش تصریح کرد: به دلیل کیفیت خوب محصول زالزالک تولیدی در سال جاری، صادرات آن به کشور عراق در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از مزایای استفاده از میوه زالزالک، به عنوان داروی مقوی قلب، آرام کننده و رفع اضطراب و رفع بدخوابی نام برده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات زالزالک قزوین به عراق

صادرات زالزالک قزوین به عراق