مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 09:202021-10-03بين الملل

حزب الله: واردات سوخت از ایران نقطه تحولی در مقابله با تحریم ها بود


رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان واردات سوخت از ایران به لبنان را نقطه تحولی در مقابله با تحریم های آمریکا و غرب توصیف کرد.

- رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان واردات سوخت از ایران به لبنان را نقطه تحولی در مقابله با تحریم های آمریکا و غرب توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری رسمی لبنان، سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در اظهاراتی تاکید کرد: موضوع واردات کامیون های مازوت به لبنان تنها مساله راه زمینی و مازوت نیست بلکه این امر به دریاها و اقیانوس ها نیز مربوط می شود.

طرف اسراییلی اعلام کرد که با نفتکش های جمهوری اسلامی ایران که به لبنان سوخت حمل کنند هیچ کاری نمی تواند انجام دهد و دلیل این است که نمی خواهد حزب الله را وارد معادله جنگ دریاها کند و این نقطه ضعف اسراییل است.

وی خاطرنشان کرد: اسراییل می داند که موشک های ما به دورترین نقطه در سرزمین های اشغالی فلسطین می رسد بنابراین می توانیم از ورود هر کشتی به عکا و حیفا و تل آویو و هرجای دیگر ممانعت کنیم، پس آیا در صورت تعرض اسراییل به نفتکش های ایرانی، انها می توانند به فعالیت های خود ادامه دهند؟ صفی الدین تاکید که حزب الله شش ماه است برای مساله واردات سوخت برنامه ریزی می کرد اما صبر کرد تا زمان مناسب فرا رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله: واردات سوخت از ایران نقطه تحولی در مقابله با تحریم ها بود

حزب الله: واردات سوخت از ایران نقطه تحولی در مقابله با تحریم ها بود