مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 08:352021-10-03اقتصادي

تامین دستگاه بسته بندی یکی از شرکت های تولیدی از سوی دانش بنیان ها


یکی از شرکت های دانش بنیان با انعقاد قراردادی نیاز یکی از شرکت های تولیدکننده نوشیدنی در زمینه دستگاه اتوماسیون چسب حرارتی برای بسته بندی را تامین خواهد کرد.

- یکی از شرکت های دانش بنیان با انعقاد قراردادی نیاز یکی از شرکت های تولیدکننده نوشیدنی در زمینه دستگاه اتوماسیون چسب حرارتی برای بسته بندی را تامین خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دستگاه تزریق چسب حرارتی، شیلنگ های هیتردار هوشمند، مدول های تخصصی تزریق چسب حرارتی به صورت تزریق با فرکانس های بالا و الگوهای دلخواه به انضمام المان های جانبی، از محصولات فناورانه یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان است که در حاشیه رویداد صنایع غذایی که در تاریخ 10 تا 12 شهریور 98 در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد موفق به عقد تفاهمنامه با یکی از شرکت های تولید کننده نوشیدنی برای تامین تجهیزات مربوط به اتوماسیون شد.

این شرکت دانش بنیان تاکنون از بسیاری از خدمات توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی مانند خدمت حمایتی استانداردها، حضور در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته و یادگیری شرکتی و همچنین تسهیلات اشتغال زایی پایدار (قرض الحسنه) و سرمایه در گردش استفاده کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین دستگاه بسته بندی یکی از شرکت های تولیدی از سوی دانش بنیان ها

تامین دستگاه بسته بندی یکی از شرکت های تولیدی از سوی دانش بنیان ها