مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 06:452021-10-03اقتصادي

کاهش یک سومی ارزش معاملات بورس کرمانشاه


به گفته مدیر بورس منطقه ای کرمانشاه، ارزش معاملات تالار بورس کرمانشاه در شش ماهه امسال حدود یک سوم شده است.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته مدیر بورس منطقه ای کرمانشاه، ارزش معاملات تالار بورس کرمانشاه در شش ماهه امسال حدود یک سوم شده است.

دکتر محمد بهمن در گفت و گو با ایسنا، ارزش معاملات صورت گرفته در تالار بورس کرمانشاه در نیمه اول امسال را حدود 6200 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این رقم در مدت مشابه سال گذشته حدود 18 هزار میلیارد تومان بود.

وی با اشاره به کاهش یک سومی ارزش معاملات بورس کرمانشاه، اظهار کرد: این موضوع سراسری بوده و صرفا مختص به کرمانشاه نیست و دلیل آن نیز این بود که درسال گذشته به دلیل شرایط ویژه و رونق بسیار زیاد بورس حجم معاملات در کل بازار سرمایه کشور بسیار بالا بود.

مدیر بورس منطقه ای کرمانشاه سهم فروش از معاملات شش ماهه امسال بورس کرمانشاه را 55 درصد و سهم خرید را 45 درصد اعلام کرد و یادآور شد: در مدت مشابه سال گذشته 61 درصد معاملات خرید و 39 درصد فروش بود که این موضوع نیز ناشی از رونق بازار بوده است.

بهمن اشاره ای هم به صدور کدهای معاملاتی جدید ایجاد شده داشت و عنوان کرد: نیمه اول امسال فقط 27 هزار کد معاملاتی صادر شده که این عدد در مدت مشابه سال گذشته نزدیک به 450 هزار مورد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش یک سومی ارزش معاملات بورس کرمانشاه

کاهش یک سومی ارزش معاملات بورس کرمانشاه