مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 06:302021-10-03اقتصادي

اربعین امسال به 5 موکب گازرسانی شد


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از گازدار شدن 5 موکب جدید در پایانه مرزی مهران به منظور خدمات دهی به زائران اربعین خبر داد و گفت: در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی و خدمات دهی به زائرین عتبات عالیات، - همه موکب های مستقر در این پایانه مرزی گازدار شدند.

عباس شمس اللهی با اشاره به اینکه برای گازدار شدن این موکب های جدید، 6 کیلومتر شبکه توزیع اجرا و یک ایستگاه TBS نصب شد، اظهار کرد: برای گازرسانی به موکب های پایانه مرزی مهران مبلغ 11 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت گاز استان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در شش ماهه اول سال جاری بیش از 7 هزارو 500 متر شبکه توزیع گاز در سطح شهرستان مهران اجرا شده است، گفت: از این میزان شبکه اجرا شده، 6 هزار متر آن برای گازدار کردن موکب های مستقر در پایانه مرزی جهت خدمات رسانی به زائرین ابا عبدالله الحسین (ع) بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: مهران جزء شهرستان های سبز استان بوده و تمامی شهرها و روستاهای دارای قابلیت گازرسانی آن گازدار هستند و تنها روستای فاقد گاز در شهرستان، روستای بانروشان است که بدلیل بعد مسافت و سرانه پایین خانوار، طبق مقررات جاری شرکت ملّی گاز فاقد توجیه اقتصادی گازرسانی بود که با اخذ مجوزهای لازم، هم اکنون در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین امسال به 5 موکب گازرسانی شد

اربعین امسال به 5 موکب گازرسانی شد