مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 06:002021-10-03بين الملل

محاکمه راوی فیلم های خشن داعش در دادگاه فدرال آمریکا


مقامات فدرال آمریکا گفتند که یک مرد کانادایی که ادعا می شود یکی از چهره های برجسته رسانه ای داعش و جنگجوی خارجی این گروه است، در دادگاه فدرال آمریکا متهم به توطئه برای حمایت مادی از یک سازمان تروریستی خارجی شده است.

- محاکمه "راوی فیلم های خشن داعش" در دادگاه فدرال آمریکا مقامات فدرال آمریکا گفتند که یک مرد کانادایی که ادعا می شود یکی از چهره های برجسته رسانه ای داعش و جنگجوی خارجی این گروه است، در دادگاه فدرال آمریکا متهم به توطئه برای حمایت مادی از یک سازمان تروریستی خارجی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از CTV، به گفته مقامات فدرال، محمد خلیفه، شهروند کانادایی متولد عربستان سعودی که از شخصیت های اصلی داعش در عراق بود، در ژانویه 2019 توسط نیروهای دموکراتیک سوریه در خارج از کشور دستگیر شد.

او به تازگی به زندان FBI منتقل شده است، در این مرحله او به منطقه شرقی ویرجینیا آورده شد که این اتهامات در آنجا مطرح شد.

راج پرخ، سرپرست دادستانی ایالات متحده در منطقه شرقی ویرجینیا گفت: همانطور که گفته شد، محمد خلیفه نه تنها برای داعش در میدان نبرد در سوریه جنگید، بلکه صدای پشت خشونت ها نیز بود.

خلیفه از طریق نقش اصلی ادعایی خود در ترجمه، روایت و پیشبرد تبلیغات آنلاین داعش، به ارتقای این گروه تروریستی کمک کرده، برای جذب نیرو در سراسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاکمه راوی فیلم های خشن داعش در دادگاه فدرال آمریکا

محاکمه راوی فیلم های خشن داعش در دادگاه فدرال آمریکا