مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 05:052021-10-03اقتصادي

نخستین زنبورستان ارگانیک کشور در یک قدمی مدال جهانی زنبور طلایی 2021


ایران با تولید سالانه 90 هزارتن عسل، سومین کشور تولید کننده این محصول در جهان بوده و در این بین استان همدان با تولید میانگین 3500 تُن عسل و سه هزار و 263بهره بردار در صنعت زنبورداری استان رتبه دهم کشور در تولید عسل به شمار می رود.

- ایسنا/همدان ایران با تولید سالانه 90 هزارتن عسل، سومین کشور تولید کننده این محصول در جهان بوده و در این بین استان همدان با تولید میانگین 3500 تُن عسل و سه هزار و 263بهره بردار در صنعت زنبورداری استان رتبه دهم کشور در تولید عسل به شمار می رود.

در حال حاضر نخستین زنبورستان ارگانیک کشور در استان همدان در منطقه چهاردولی شهرستان اسدآباد واقع شده که این زنبورستان با تولید میانگین سالیانه دو تُن عسل ارگانیک ضمن اینکه به سمت صادرات این شهد شیرین سود آور اقتصادی دورخیز برداشته در یک قدمی جایزه جهانی زنبور طلایی 2021 در کشور اسلوانی نیز قرار دارد.

رکورد امسال هر کندو زنبور عسل این زنبورستان 11 کیلو و 700 گرم بوده و جمعا دو تُن و 700 کیلوگرم محصول عسل ارگانیک مطابق با استانداردهای بین المللی برداشت کرده است.

نادر اینجیناری، تولید کننده عسل ارگانیک در کشور با بیان اینکه زنبورستان ما واقع در منطقه چهاردولی اسدآباد به عنوان نخستین و تنها زنبورستان ارگانیک کشور به شمار می رود، گفت: در حال حاضر برای ثبت برند سازی عسل خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین زنبورستان ارگانیک کشور در یک قدمی مدال جهانی زنبور طلایی 2021

نخستین زنبورستان ارگانیک کشور در یک قدمی مدال جهانی زنبور طلایی 2021