مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 11:252021-10-02اجتماعي

ضرورت توجه شهردار جدید پالیز به دروازه ورود غرب استان همدان


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری همدان گفت: مسافران وارد شده از غرب کشور به استان، همدان را با چشم انداز پالیز می بینند که در همین رابطه توجه ویژه شهردار جدید شهر نوپای پالیز به توسعه شهری آن به عنوان دروازه ورود به غرب استان و نیز زیبا سازی مبلمان .

- ایسنا/همدان مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری همدان گفت: مسافران وارد شده از غرب کشور به استان، همدان را با چشم انداز پالیز می بینند که در همین رابطه توجه ویژه شهردار جدید شهر نوپای پالیز به توسعه شهری آن به عنوان دروازه ورود به غرب استان و نیز زیبا سازی مبلمان ورودی این شهر ضرورت دارد.

مجید درویشی در مراسم معارفه اولین شهردار شهر نوپای پالیز از شهرهای جدید شهرستان اسدآباد که در شهرداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: شهر پالیز با توجه به موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در مسیر بزرگراه کربلا و قرار گرفتن در مسیر غرب کشور به مرکز و بالعکس دارای بزرگترین پتانسیل و ظرفیت برای گذر روستا به شهر شدن بوده و قطعا با استفاده از این پتانسیل با سرعت خوبی می تواند چهره شهری به خود بگیرد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته دو روستای مزرعه بید وجنت آباد مرکز دهستان سیدجمال در بخش مرکزی با ادغام به شهر تبدیل شدند، افزود: در این شهر نوپا نیاز است شهردار و شورای اسلامی شهر همزمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه شهردار جدید پالیز به دروازه ورود غرب استان همدان

ضرورت توجه شهردار جدید پالیز به دروازه ورود غرب استان همدان