مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-02حوادث

15 هکتار از اراضی زریوار در آتش سوخت


معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کردستان گفت: ساعت 3 بامداد روز گذشته، 15 هکتار از اراضی دریاچه زریوار دچار آتش سوزی شد.

- ایسنا/کردستان معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کردستان گفت: ساعت 3 بامداد روز گذشته، 15 هکتار از اراضی دریاچه زریوار دچار آتش سوزی شد.

شهاب محمدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: ساعت 3 بامداد روز گذشته، 15 هکتار از اراضی دریاچه زریوار دچار آتش سوزی شد و این حادثه بعد از رصد دوربین های مداربسته با کمک یگان های ویژه و مردم منطقه در ساعت 3.

30 دقیقه بامداد اطفاء شد.

وی با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون 35 فقره آتش سوزی در تالاب بین المللی زریوار به وقوع پیوسته که تعداد 31 فقره آن در نتفه خفه شده است، افزود: امسال تا کنون در مجموع 5 فقره آتش سوزی، حدود 192 هکتار از اراضی زریوار را دچار حریق کرده است.

معاون فنی محیط زیست استان کردستان، از نصب دوربین مداربسته در دریاچه زریوار از شهریورماه خبر داد و بیان کرد: امید است که با کمک این دوربین مداربسته، آتش سوزی ها کاهش یابد.

وی ادامه داد: تعداد و تنوع گونه های گیاهی و جانوری آسیب دیده در دریاچه زریوار به صورت کمی مشخص نیست، اما چون این حریق ها در زیستگاه پرندگان و نیزارها اتفاق می افتد، به طور قطع هم گونه های گیاهی به ویژه نی و نیلویی در منطقه از بین می رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 هکتار از اراضی زریوار در آتش سوخت

15 هکتار از اراضی زریوار در آتش سوخت