مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 10:302021-10-02بين الملل

درخواست مجدد جنبش فلسطینی تحریم اسراییل برای تحریم اکسپو


کمیته ملی تحریم اسراییل از دولت ها، شرکت ها و هنرمندان خواست از نمایشگاه اکسپوی 2020 انصراف داده و امارات را برای توقف حمایتش از حاکمیت آپارتاید تحت فشار بگذارند.

- کمیته ملی تحریم اسراییل از دولت ها، شرکت ها و هنرمندان خواست از نمایشگاه اکسپوی 2020 انصراف داده و امارات را برای توقف حمایتش از حاکمیت آپارتاید تحت فشار بگذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، کمیته ملی فلسطین برای عدم سرمایه گذاری و تحریم اسراییل موسوم به (بی دی اس) بار دیگر برای تحریم جشنواره ها و فعالیت هایی که با نظارات امارات در نمایشگاه اکسپوی 2020 دبی انجام می شوند و تشدید فشارهای جهانی بر دیکتاتوری امارات به عنوان حامی رژیم آپارتاید فراخوان داد.

این جنبش پیشتر تاکید کرده بود که تشکیلات خودگردان فلسطین باید به این سوال ملت فلسطین و ملت های عربی به صورت روشن و بدون ابهام پاسخ دهد که آیا در نمایشگاه عادی سازی اکسپوی دبی شرکت می کند یا نه؟ کمیته ملی فلسطین تاکید کرد: هرگونه مشارکت رسمی و یا مردمی فلسطین و یا طرف های عربی در نمایشگاه اکسپوی دبی که وزارت خارجه اسراییل برای اولین بار در یک کشور عربی در آن حضور داشته و به شدت از آن استقبال کرده، همدستی در عادی سازی رسمی میان برخی حاکمیت های مستبد عربی و دشمن اسراییلی و تشویق به آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مجدد جنبش فلسطینی تحریم اسراییل برای تحریم اکسپو

درخواست مجدد جنبش فلسطینی تحریم اسراییل برای تحریم اکسپو