مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 09:102021-10-02سياسي

هیچ دانش آموزی نباید از تحصیل باز بماند


رزمایش جهاد تحصیلی سال 1400 با رمز «یا قاسم بن الحسن» و به دستور فرمانده سپاه فجر استان فارس آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار یدالله بوعلی در این جلسه با بیان اینکه آموزش یکی از عرصه هایی است که همه باید در آن نقش آفرین باشیم، اظهار داشت: در این رزمایش ماموریت اصلی مشخصا بر عهده آموزش و پرورش و مسئول اجرای برنامه های آموزشی دانش آموزان است.

  وی با بیان اینکه نباید اینگونه تلقی شود که آموزش و پرورش برنامه ای برای آموزش نداشته یا ندارد، گفت: آموزش و پرورش همه جای استان حضور دارد و نقش سپاه و اقشار مختلف در این برنامه نقش هم افزا برای پر کردن خلاهای موجود است.

  فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه براساس آمار رسمی درصد بالایی از دانش آموزان محروم از تحصیل هستند، افزود: هنر سپاه و اقشار آن در این است که کمک کند خلأها پر شود؛ اما حتما باید این نکته را مدنظر داشت که کار با همکاری و مکمل کار آموزش و پرورش باشد.

  سردار بوعلی در ادامه با بیان اینکه طبق آماری که از سوی خود آموزش و پرورش اعلام شده بیشترین مشکل و خلأ در مدارس دولتی است، بیان کرد: اینکه چرا اینگونه شده جای بحث در این جلسه نیست اما موضوع روشن است که هر حداقل دانش آموزی که در مدرسه دولتی باشند باید برای ارتقای وضعیت آموزشی در این رزمایش مورد توجه قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ دانش آموزی نباید از تحصیل باز بماند

هیچ دانش آموزی نباید از تحصیل باز بماند