مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 08:202021-10-02اقتصادي

«شبکه مخوف» حامی واردات، به صنایع داخلی خیانت می کند/ دنبال تشدید رکود هستند


عضو کمیسیون اصل نودم مجلس تصریح کرد: ادامه واردات کالاهای خارجی منجر به کاهش تولیدات داخلی، رکود فعالیت های مولد کارخانه ها، بیکار شدن کارگران و تشدید رکود می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری مهر، سید مصطفی میرسلیم، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دستور برایشان فراهم شده بلافاصله استفاده کنند و جبران تأخیر گذشته خود را در زمینه بهبود کیفیت و رقابت پذیری بنمایند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ما در شرایط اضطرار قرار گرفته ایم یعنی مقدار ارزی که در اختیار بانک مرکزی قراردارد به دلیل تحریم های ظالمانه امریکا محدود است و حتی اگر اگر فرض کنیم با صادرات محصولات داخلی و قطعات مختلف می توانیم کسب ارز کنیم، آن ارز را باید با اولویت برای تأمین کالاهای راهبردی صرف کنیم و هزینه کردن آن برای واردات لوازم خانگی کره ای یا موارد مشابه آن، برخلاف مصلحت است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ادامه واردات کالاهای خارجی منجر به کاهش تولیدات داخلی مشابه و رکود فعالیت های مولد کارخانه های خودمان و در نتیجه بیکار شدن کارکنان آنها یعنی تشدید رکود می شود و این موضوع به نفع اشتغال نیست و برخلاف سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شبکه مخوف» حامی واردات، به صنایع داخلی خیانت می کند/ دنبال تشدید رکود هستند

«شبکه مخوف» حامی واردات، به صنایع داخلی خیانت می کند/ دنبال تشدید رکود هستند