مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-02اقتصادي

اعلام نرخ مصوب غذای دانشجویی در دانشگاه آزاد


نرخ غذای کم هزینه 6 هزار و 800 تومان، غذای متوسط هزینه 8 هزار و 200 تومان و غذای پر هزینه 9 هزار و 600 تومان برای سال تحصیلی 1401-1400 تعیین و به واحد های دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شده است.

- مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نرخ غذای دانشجویی را اعلام کرد: 3 نرخ برای غذای دانشجویی مصوب و به واحد ها ابلاغ شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مهران صلواتی با اشاره به اینکه تمهیداتی برای بازگشایی خوابگاه های دانشجویی در سال جدید تحصیلی اندیشیده و به واحد های دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شده است، اظهار داشت: نرخ اجاره خوابگاه ها در هر استان توسط شورای سرای دانشجویی انجام و به میزان 15 درصد کمتر از قیمت عرف منطقه ای که خوابگاه در آن قرار دارد در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: خوابگاه ها توسط شاخص های مختلفی رتبه بندی شده اند و براساس قیمت منطقه ای، قیمت گذاری می شود که باید 15 درصد پایین تر از قیمت اجاره بها در منطقه ای که خوابگاه در آن قرار دارد باشد تا دانشجویان برای استفاده از خوابگاه دانشگاه ترغیب شوند.

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: به منظور پیشگیری از ابتلای دانشجویان به کووید 19 و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا اتاق های سرا های دانشجویی با 50 درصد ظرفیت در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نرخ مصوب غذای دانشجویی در دانشگاه آزاد

اعلام نرخ مصوب غذای دانشجویی در دانشگاه آزاد