مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 07:352021-10-02بين الملل

سازمان همکاری اسلامی نقض حریم مسجدالاقصی توسط صهیونیست ها را محکوم کرد


سازمان همکاری اسلامی اقدامات صهیونیست ها در هتک حرمت مسجدالاقصی و افزایش عملیات یورش روزانه از سوی شهرک نشینان به این مسجد را محکوم کرد.

- سازمان همکاری اسلامی اقدامات صهیونیست ها در هتک حرمت مسجدالاقصی و افزایش عملیات یورش روزانه از سوی شهرک نشینان به این مسجد را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما ، سازمان همکاری اسلامی با صدور بیانیه ای نسبت به پیامدهای تداوم سیاست های استعمارگرایانه اشغالگران در شهرک سازی، پاکسازی قومی، مهاجرت اجباری فلسطینیان در شهر قدس اشغالی با هدف تغییر وضعیت قانونی و تاریخی آن که نقض آشکار قوانین بین المللی و قطعنامه های سازمان ملل است، هشدار داد.

دبیرخانه این سازمان از جامعه جهانی خواست مسئولیت های خود را برعهده گرفته و رژیم اشغالگر را ملزم به توقف نقض های بی وقفه خود علیه مسجدالاقصی کند و از ملت فلسطین، اراضی و مقدسات آن به ویژه در شهر قدس اشغالی حمایت کند.

سازمان همکاری اسلامی تشدید نقض های رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی از طریق افزایش عملیات یورش روزانه از سوی شهرک نشینان، برافراشتن پرچم اسراییلی در محوطه های این مسجد تحت حمایت نیروهای پلیس رژیم اشغالگر، ممانعت از ورود شهروندان فلسطینی برای اقامه نماز در آن و نقض آشکار حرمت اماکن مقدس و آزادی عبادت را محکوم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان همکاری اسلامی نقض حریم مسجدالاقصی توسط صهیونیست ها را محکوم کرد

سازمان همکاری اسلامی نقض حریم مسجدالاقصی توسط صهیونیست ها را محکوم کرد