مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 07:202021-10-02ورزشي

خوش یُمنی ورزشگاه پاختاکور برای دونده های کرمانشاهی


رییس هیات دوومیدانی استان کرمانشاه از کسب سه مدال توسط دوندهای کرمانشاهی در اولین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان  آسیای میانه در ازبکستان خبر داد.

- خوش یُمنی ورزشگاه "پاختاکور" برای دونده های کرمانشاهی ایسنا/کرمانشاه رییس هیات دوومیدانی استان کرمانشاه از کسب سه مدال توسط دوندهای کرمانشاهی در اولین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان  آسیای میانه در ازبکستان خبر داد.

احمد روشن زاده در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به برگزاری اولین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیای میانه در تاشکند ازبکستان، اظهارکرد: این رقابت ها با حضور دونده های شش کشور آسیای میانه از جمله ایران در ورزشگاه پاختاکور تاشکند ازبکستان برگزار شد.

وی از حضور سه ورزشکار کرمانشاهی در ترکیب کاروان اعزامی ایران به این رقابت ها خبرداد و افزود: امیرفرزام صفری در ماده 800 و 1500 متر، آرین آسوق در ماده 800 متر و نسا مرادی در پرش طول از کرمانشاه در این رقابت ها حضور داشتند.

رییس هیات دوومیدانی کرمانشاه با بیان اینکه ورزشکاران کرمانشاه دراین رقابت ها موفق به کسب سه مدال طلا شدند، گفت: امیرفرزام صفری در رده سنی نوجوانان و در ماده 800 متر با ثبت رکورد 1:55.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوش یُمنی ورزشگاه پاختاکور برای دونده های کرمانشاهی

خوش یُمنی ورزشگاه پاختاکور برای دونده های کرمانشاهی