مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 07:002021-10-02سياسي

برخی برای رسیدن به منافع از امام زمان(عج) خرج می کنند


امام زمان(عج) کسی را می خواهند که مطیع باشد و امام را بر خود مقدم بداند و خود و خانواده اش را فدای امام زمان(عج) کند اما برخی می خواهند امام زمان(عج) را خرج خود کنند و دم از امام زمان(عج) می زنند تا به منافع دنیا برسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد در سخنرانی جمعه شب حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به فرازهای ابتدایی زیارت اربعین در اوصاف امام حسین(ع) اظهار کرد: در این زیارت هدف امام حسین(ع) از قیام بیان شده است که آن نجات بندگان از گمراهی و نشان دادن راه هدایت است.

وی با بیان اینکه ما علاوه بر مسائل مادی که باید از امام بخواهیم باید معرفت و هدایت را از امام درخواست کنیم، گفت: بسنده کردن به مسائل مادی در دعا خوب نیست و نباید به گونه ای باشد که وقتی به زیارت می رویم تنها خوراک، پوشاک و مسکن را از آنها بخواهیم در حالی که این بزرگواران آمدند تا ما را هدایت و عقل مان را کامل کنند.

کارشناس مذهبی حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه اگر خدا را داشتیم همه چیز را داریم، افزود: اگر عقل و ایمان ما کامل شود مصیبت های دنیا آسان می شود اما ما مانند بچه ای که برای یک اسباب بازی و خوراکی خود را به آسمان و زمین می زند رفتار می کنیم و چهل روز دعا و مناجات می کنیم تا به ما آب و نان بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی برای رسیدن به منافع از امام زمان(عج) خرج می کنند

برخی برای رسیدن به منافع از امام زمان(عج) خرج می کنند