مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 06:502021-10-02اجتماعي

طوفان حاره ای شاهین متمایل به سواحل ایران است/ ثبت 40 میلی متر بارش در بندر «بریس»


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: تحلیل آخرین خروجی نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره نشان می دهد که حرکت چرخند حاره ای شاهین متمایل به سواحل جنوب استان است بطوریکه از دیشب تا کنون حدود 100 کیلومتر دیگر به سواحل ما نزدیک تر شده است.

- طوفان حاره ای شاهین متمایل به سواحل ایران است/ ثبت 40 میلی متر بارش در بندر بریس ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: تحلیل آخرین خروجی نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره نشان می دهد که حرکت چرخند حاره ای شاهین متمایل به سواحل جنوب استان است بطوریکه از دیشب تا کنون حدود 100 کیلومتر دیگر به سواحل ما نزدیک تر شده است.

دوست محمد کلیم در گفت وگو با ایسنا اظهار داشت: در حال حاضر چرخند حاره ای در نزدیک ترین فاصله به سواحل استان از زمان تشکیل تا کنون قرار گرفته است که حدود 120 کیلومتر با بندرگواتر چابهار و کمتر از 200 کیلومتر با بندر چابهار فاصله دارد.

وی افزود: از دیروز تا کنون زبانه های طوفان وارد استان شده و در حال توسعه است که ضمن وزش بادهای شدید و گردوخاک، موجب وقوع بارش در حدود 20 ایستگاه هواشناسی و بارانسنجی استان شده است.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: تا کنون بیشینه بارش ها با مقدار 44 میلیمتر از بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان حاره ای شاهین متمایل به سواحل ایران است/ ثبت 40 میلی متر بارش در بندر «بریس»

طوفان حاره ای شاهین متمایل به سواحل ایران است/ ثبت 40 میلی متر بارش در بندر «بریس»