مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-02اجتماعي

صیادان و پرورش دهندگان آبزیان تمهیدات لازم را در نظر بگیرند


در پی وقوع طوفان حاره ای «شاهین»، اگر شرایط نامطلوبی در کیفیت آب و سلامت میگوها گزارش شود، تیم تحقیقات شیلات برای رصد و پایش به منطقه اعزام خواهد شد.

- با اشاره به اطلاعیه سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع طوفان در شرق استان هرمزگان، اظهار کرد: پس از صدور این اطلاعیه از سوی سازمان هواشناسی، جلسات کارشناسی در اداره کل شیلات برای کاهش خسارت احتمالی برگزار شد.

وی با اشاره به مزارع گسترده پرورش میگو در شرق استان هرمزگان، عنوان کرد: اغلب این مزارع در نزدیکی دریا قرار دارند که برای جلوگیری از بروز خسارت لازم است که یک سری اقدامات پیش گیرانه در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل شیلات استان هرمزگان ضمن تاکید بر مزرعه داران میگو مبنی بر توجه به سیستم برقی و خطوط انتقال در طوفان حاره ای پیش رو، بیان داشت: به کارگرهای مزارع پرورش میگو توصیه می شود که از حضور در کنار کانال ها خودداری کنند.

دریایی با ذکر این نکته که ارتفاع آب و خروجی آب استخرها به نحوی تنظیم شود که بارندگی و باد مخاطره ای برای استخر ایجاد نکند، ابراز داشت: قبل از آبگیری ها باید به وضعیت شوری آب کانال توجه شود.

وی با تاکید بر اهمیت سلامت آبزیان، مطرح کرد: اگر شرایط نامطلوبی در کیفیت آب، سلامت میگوها و تلفات دامپزشکی گزارش شود، تیم تحقیقات شیلات به سرعت برای نمونه برداری و بررس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیادان و پرورش دهندگان آبزیان تمهیدات لازم را در نظر بگیرند

صیادان و پرورش دهندگان آبزیان تمهیدات لازم را در نظر بگیرند