مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-02اجتماعي

ورود 51 هزار زائر اربعین از مرز مهران به کشور


هم اکنون بیش از 200 اتوبوس در پایانه مرزی مهران مستقر است و مسافران پس از عبور از گیت ها و ورود به پایانه می توانند راهی محل سکونت خود شود.

- فرماندار مهران گفت: 51 هزار زائر اربعین از 28 شهریور تاکنون از طریق مرز مهران وارد کشور شدند.

مجید کاکی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: همچنین تنها از بامداد امروز تا کنون سه هزار و 200 زائر از طریق پایانه مرزی مهران وارد کشور شدند.

وی افزود: تمهیدات امنیتی، انتظامی و بهداشتی در پایانه مرزی مهران تا زمان خروج همه زائران از پایانه مرزی مهران همچنان برقرار است و نظم خاصی در پایانه مرزی وجود دارد.

فرماندار تصریح کرد: پیک ورود زائران به کشور از طریق مرز مهران روز گذشته بود و براساس پیش بینی امروز حدود 6 هزار نفر از طریق پایانه مرزی مهران وارد کشور می شوند.

کاکی ادامه داد: هم اکنون بیش از 200 اتوبوس در پایانه مرزی مهران مستقر است و مسافران پس از عبور از گیت ها و ورود به پایانه می توانند راهی محل سکونت خود شود.

وی تصریح کرد: طی بازدید های انجام شده، آب نیز به میزان کافی برای زائران در پایانه موجود است و تدابیر اتخاده شده و هماهنگی همه کمیته های قرارگاه عملیاتی اربعین مهران تاکنون هیچ مشکلی برای بازگشت زائران به کشور و انتقال آنان به مبدا وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 51 هزار زائر اربعین از مرز مهران به کشور

ورود 51 هزار زائر اربعین از مرز مهران به کشور