مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 05:552021-10-02سياسي

روز اهدای خون «پیروان ادیان الهی» برگزار شد


آیین پاسداشت روز اهدای خون پیروان ادیان الهی با حضور منتخبین مسیحیان آشوری و کلدانی، مسیحیان ارمنی شمال کشور و زرتشتیان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدفاع شد و حالا وظیفه تک تک ما هست که قدردان یکدیگر باشیم و انسانیت را با اهدای خون به هموطنانی که در بستر بیماری هستند، تقدیم کنیم.

وی گفت: از همه جامعه آشوری و کلدانی دعوت می کنم به بیمارانی که نیازمند به خون هستند، کمک کنند و با اهدای خون زمینه ساز شادی دل بیماران هموطن شویم.

در ادامه، آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی شمال کشور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایرانیان در فرهنگ هایی همچون کمک به همنوع پیشقدم بوده اند، خاطرنشان کرد: انسان زیباست و با انجام کارهای نیک، نامش ماندگار خواهد شد که اهدای خون یکی از این کارهاست و در خاطرها باقی خواهد ماند.

وی ادامه داد: بانک های اهدای خون در سراسر کشور به تمام گروه های خونی نیاز دارند و امیدواریم مثل دوران دفاع مقدس که عده ای با اهدای خون به مجروحین جنگ کمک کردند، این راه نیز توسط جوانان برای نجات جان بیماران ادامه پیدا کند.

اسفندیار اختیاری کسنویه نماینده زرتشتیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سابقه فرهنگی ایرانیان در نوعدوستی و مهربانی گفت: ما در ایران صاحب فرهنگ داد و دهش هستیم و یکی از آنها همین اهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز اهدای خون «پیروان ادیان الهی» برگزار شد

روز اهدای خون «پیروان ادیان الهی» برگزار شد