مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 04:502021-10-02اقتصادي

انیمه در خدمت گردشگری/ چگونه صنعت گردشگری ژاپن رشد کرد؟


مریم سواری؛ ژاپن به دلیل داشتن معابد باستانی، آسمان خراش های نفس گیر و اماکن تاریخی همواره یکی از مقاصد گردشگری در آسیا بوده است، - ژاپن از کشور هایی است که در سال های اخیر بسیار موردتوجه گردشگران خارجی بوده؛ یکی از عوامل تأثیر گذار در رشد گردشگری در این کشور صنعت انیمه است.

این پویانمایی های ژاپنی به تنهایی در جذب عده زیادی گردشگر به ژاپن موفق بوده اند، اما چگونه؟ گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو- مریم سواری؛ ژاپن به دلیل داشتن معابد باستانی، آسمان خراش های نفس گیر و اماکن تاریخی همواره یکی از مقاصد گردشگری در آسیا بوده است، اما در دهه اخیر شاهد رشد چشمگیر گردشگری در ژاپن بوده ایم.

در سال 2018 ژاپن تقریباً 31.

2 میلیون گردشگر بین المللی را پذیرفت؛ شاید این رقم در مقایسه با آمار گردشگری در کشور های اروپایی رقم چشم گیری نباشد (در سال 2017 بریتانیا 37.

6 میلیون، آلمان 37.

4 میلیون و تایلند 35.

4 گردشگر بین المللی را پذیرفته بودند)، اما از سوی دیگر هنگامی که صنعت گردشگری ژاپن را با درنظرگرفتن رشد بین المللی جهانگردی بررسی می کنیم، این اعداد و ارقام را می توان چشمگیر توصیف کرد؛ پس از بیش از 40 سال رشد متوسط میزان گردشگران بین المللی، ارقام ورود سالانه گردشگران به ژاپن نسبت به ده سال گذشته تقریباً 4 برابر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انیمه در خدمت گردشگری/ چگونه صنعت گردشگری ژاپن رشد کرد؟

انیمه در خدمت گردشگری/ چگونه صنعت گردشگری ژاپن رشد کرد؟