مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 21:502021-10-01بين الملل

انتقال داعشی ها از اردوگاه مرزی سوریه به خاک عراق


منابع خبری روز جمعه از انتقال محفیانه داعشی ها از اردوگاه مرزی سوریه به خاک عراق با همدستی آمریکا خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از تارنمای المعلومه عراق، منابع آگاه به این پایگاه خبری عراقی گفتند که طی روز های گذشته به طور بی سابقه ای تعداد خانواده های داعشی منتقل شده از سوریه به عراق افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، خانواده سرکرده های بسیار خطرناک داعش با همدستی نیرو های آمریکایی به اردوگاه الجدعه در موصل منتقل شدند.

این منابع افزودند، دولت مرکزی عراق با فشار آمریکا به صورت مخفیانه با پذیرش شمار دیگری از خانواده داعشی ها از اردوگاه الهول به خاک این کشور موافقت کرده است.

این گزارش می افزاید، انتقال داعشی ها و شماری از زنان داعشی به خاک عراق که بسیاری از آن ها تحت پیگرد قضایی هستند با هدف برهم زدن امنیت و ثبات عراق انجام گرفته است.

یک مسؤول محلی در استان الأنبار نسبت به پیامد های میزبانی عناصر داعش در مناطق آزاد شده از اشغال این گروه تروریستی هشدار داد و حضور آن ها را در این استان مانند بمب ساعتی دانسته است.

انتقال خانواده های داعشی عراقی از الهول سوریه به جنوب موصل با اعتراضات و نارضایتی هایی همراه بوده و برخی از انتقال این خانواده ها و فعال شدن مجدد داعش در کشور ابراز نگرانی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال داعشی ها از اردوگاه مرزی سوریه به خاک عراق

انتقال داعشی ها از اردوگاه مرزی سوریه به خاک عراق