مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 20:352021-10-01اجتماعي

احتمال قطعی آب در جنوب سیستان و بلوچستان/هشدارهای هواشناسی در پی طوفان حاره ای


بنابه اعلام روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، به دنبال وقوع طوفان حاره ای و بروز خسارت ب زیرساخت ها، احتمال تحت تأثیر قرار گرفتن تأسیسات شبکه و قطعی آب وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، بنابه اعلام روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، با توجه به صدور هشدار فوری سازمان هواشناسی استان مبنی بر وقوع طوفان حاره ای و فعالیت این سامانه در مناطق جنوب شرقی سواحل چابهار تا جاسک، همراه با طوفان شدید و بارش باران، احتمال تحت تأثیر قرار گرفتن تأسیسات شبکه و قطعی آب وجود دارد.

شهروندان نسبت به ذخیره سازی آب اقدام لازم را انجام داده و به دلیل غیرقابل پیش بینی بودن اتفاقات و لزوم احتیاط همه جانبه، مصرف آب خود را مدیریت کنند.

مردم تا فروکش کردن توفان از خانه ها خارج نشوند از ظهر امروز بیشتر روستاهای چابهار و دشتیاری،کنارک، راسک و قصرقند، آسمانی به رنگ خاک را تجربه می کنند، امروز ستاد بحران استان هم در مرکز استان و هم در جنوب تشکیل جلسه داد.

توفان مدارس شهرستان های چابهار، کنارک و دشتیاری و زرآباد را هم به تعطیلی کشاند، تمامی دستگاه های امداد رسان هم به حالت آماده باش درآمدند.

مسئولین مدیریت بحران از مردم می خواهند تا فروکش کردند توفان از خانه ها خارج نشوند، قایق های صیادی ها هم اجازه ورود به دریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال قطعی آب در جنوب سیستان و بلوچستان/هشدارهای هواشناسی در پی طوفان حاره ای

احتمال قطعی آب در جنوب سیستان و بلوچستان/هشدارهای هواشناسی در پی طوفان حاره ای