مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 12:102021-10-01سياسي

نباید اجازه دهیم قبح گناه در جامعه بریزد


نباید اجازه دهیم، قبح گناه در جامعه بریزد، زیرا قبح زدایی از گناهان ضربه ای بزرگ محسوب می شود؛ باید به مسائل فرهنگی توجه بیشتری داشت و با بدحجابی و بی حجابی به مقابله پرداخت.

- ایسنا/تهران امام جمعه موقت ورامین گفت: نباید اجازه دهیم، قبح گناه در جامعه بریزد، زیرا قبح زدایی از گناهان ضربه ای بزرگ محسوب می شود؛ باید به مسائل فرهنگی توجه بیشتری داشت و با بدحجابی و بی حجابی به مقابله پرداخت.

حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه های نماز جمعه امروز ورامین طی سخنانی ضمن تسلیت به مناسبت رحلت پیام گرامی اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) گفت: باید سیره و روش رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار را در زندگی به کار گیریم.

وی سپس به شهادت علی لندی، نوجوان فداکار ایذه ای در راه نجات دیگران اشاره کرد و افزود: این نوجوان فداکار درس ایثار، از خود گذشتگی و کمک به دیگران را به همه ما داد.

امام جمعه موقت ورامین در ادامه به رحلت علامه حسن زاده آملی اشاره کرد و ضمن تسلیت رحلت این عالم ربانی گفت: فقدان این شخصیت ضایعه ای بزرگ برای ایران و اسلام است.

قدوسی نژاد با اشاره به اربعین حسینی بزرگ ترین هدف از قیام عاشورا را زنده کردن دین خدا و امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: نباید اجازه دهیم، قبح گناه در جامعه بریزد، زیرا قبح زدایی از گناهان ضرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید اجازه دهیم قبح گناه در جامعه بریزد

نباید اجازه دهیم قبح گناه در جامعه بریزد