مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 12:052021-10-01سياسي

تعطیلی شعائر دینی از اهداف دشمن است


مسئولان باید با مدیریتی شایسته در شرایط کرونایی و با تاکید بر رعایت پروتکلها برنامه های مذهبی را برگزار کنند چراکه یکی از اهداف دشمن تعطیلی شعائر دینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محمد موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه خمینی شهر ضمن تسلیت رحلت نبی مکرم اسلام و فرزندان آن حضرت اظهار داشت: پیامبر اسلام (ص) به منزله بشیر و نذیر برای مردم جهان است، پیامبری که از جنس بشر بوده و برای هدایت مردم به راه پروردگار حریص است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که راهپیمایی جاماندگان اربعین با شکوه برگزار شد، افزود: از جمله اهداف دشمنان تعطیلی شعائر دینی است و این اتفاق نباید در جامعه اسلامی رخ دهد.

امام جمعه خمینی شهر به دست اندرکاران برنامه های دینی و مذهبی توصیه کرد: مبارزه با استکبار از آرمان های حسین بن علی (ع) است و می طلبد که با مدیریت شایسته، شعائر مذهبی و آیین های اسلامی مانند نماز جمعه و جماعت و دیگر شعائر دینی مانند حج که یکی از بزرگترین تجمعات مسلمانان است برگزار شود.

ضرورت هوشیاری مردم و مسئولان در برابر نقشه های شم دشمنان وی اضافه کرد: این روزها شاهد اتفاقاتی در گوشه و کنار کشورمان هستیم که هوشیاری بیش از پیش مسئولان برای رویارویی با نقشه های شوم دشمنان این مرزو بوم را می طلبد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی شعائر دینی از اهداف دشمن است

تعطیلی شعائر دینی از اهداف دشمن است