مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 11:452021-10-01سياسي

درخواست نمایندگان مجلس برای رسیدگی و پیگیری سریع پرونده قاتل دهیار فداکار روکی


در پی قتل دهیار فداکار روستای روکی از توابع شهرستان خوشاب در دفاع از بیت المال نمایندگان مجلس دیار سربداران با ارسال پیام های تسلیتی جداگانه خواستار مجازات سارق قاتل و رسیدگی سریع به این پرونده شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، در پی قتل دهیار فداکار روستای روکی از توابع شهرستان خوشاب در دفاع از بیت المال و حفظ پایداری شبکه برق در جلوگیری از سرقت سیم های برق روستا، نمایندگان مجلس دیار سربداران با ارسال پیام های تسلیتی جداگانه خواستار مجازات سارق قاتل و رسیدگی سریع به این پرونده شدند.

بهروز محبی نجم آبادی، نماینده سبزوار در مجلس در پیامی اعلام کرد: ضمن ابراز تاسف فراوان از این حادثه جانگداز و همدردی با در پیامی درگذشت زنده یاد ابراهیم روکی دهیار روستای روکی را تسلیت گفته و نوشته است: درگذشت شهادت گونه زنده یاد ابراهیم روکی دهیار روستای روکی شهرستان خوشاب و جانشین پایگاه مقاومت شهدای روستای روکی موجب تألم و تأثر اینجانب گردید و قلب مردم دیارسربداران را به درد آورد.

این اقدام غیرتمندانه دهیار روستای روکی در راستای پاسداری و صیانت ازبیت المال بیانگر روحیه شجاعت، صلابت و فداکاری فرزند شایسته دیار سربداران است که همیشه در یاد مردم حوزه انتخابیه باقی می ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نمایندگان مجلس برای رسیدگی و پیگیری سریع پرونده قاتل دهیار فداکار روکی

درخواست نمایندگان مجلس برای رسیدگی و پیگیری سریع پرونده قاتل دهیار فداکار روکی