مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-01سياسي

دشمنان به دنبال آتش افروزی در مرزهای کشور/ مراقب تله سیاسی باشیم


امام جمعه کالپوش بابیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد رعب و وحشت در منطقه است، گفت: حوادث اخیر در مرزهای کشور، تله سیاسی دشمن برای آتش افروزی است.

- ، حجت الاسلام اسماعیل بهرامی ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه این هفته کالپوش به میزبانی مسجد جامع روستای حسین آباد ضمن بیان اینکه آنچه اکنون در مرزهای شمال غربی ایران مشاهده می شود، شکل گیری یک اتحاد نامریی بین آمریکا، ترکیه، آذربایجان، ارمنستان و رژیم صهیونیستی است، ابراز داشت: هدف گذاری این اتحاد ایجاد یک تغییر ژئوپلیتیک با نتایج راهبردی علیه دو کشور ایران و روسیه است.

وی ضمن بیان اینکه ایجاد تنش در مرزهای شمالی می تواند تا حوزه خزر امتداد پیدا کند، افزود: هم زمان با این فعل وانفعالات، ادبیات رسانه ای و محافل به ظاهر غیررسمی که در واقع بیان رسمی جمهوری آذربایجان به حساب می آید به سمت خصومت و حتی الفاظ کودکانه کشیده شده است.

ایران استاد ماهر خویشتن داری در ارتباط با همسایگان است امام جمعه کالپوش بابیان اینکه این موضوع از وجود یک جریان شوم پشت این ماجرا حکایت دارد که به بعضی افراد در جمهوری آذربایجان اجازه گنده گویی و لاف گزاف داده است، ابراز داشت: حذف خط 21 کیلومتری مرزی ایران با منطقه ارمنستان و نیز حذف مرز ارمنستان در این منطقه که احتمالاً با تسلیم استان ارمنی سیونیک به آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان به دنبال آتش افروزی در مرزهای کشور/ مراقب تله سیاسی باشیم

دشمنان به دنبال آتش افروزی در مرزهای کشور/ مراقب تله سیاسی باشیم