مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-01سياسي

عدالت در توزیع امکانات رعایت شود/تامین مسکن جوانان اولویت مسئولان


امام جمعه آرادان با بیان اینکه عدالت این نیست که هرچه امکانات است، در سمنان مستقر شود، گفت: عدالت، توزیع امکانات، ثروت و خدمات به تمام شهرستان های استان مانند آرادان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جلیلی شریفی نیا در خطبه های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج) با بیان اینکه امیدواریم با روی کار آمدن استاندار جدید سمنان شاهد پیشرفت و توسعه خوبی باشیم، بیان کرد: استان سمنان علی رغم جمعیت اندکی که دارد بسیار پهناور و دارای ظرفیت های عظیم معدنی، کشاورزی، جوانان مستعد و متدین است که می بایست از این ظرفیت ها برای توسعه اقتصادی و اشتغال استفاده کرد.

وی با بیان اینکه باید تسهیلات و زمین در اختیار جوانان قرار دهیم تا جوانان بتوانند خانه بسازند، ابراز کرد: شهرستان آرادان با 15 هزار نفر جمعیت، شهرستانی است که بعضاً در زمینه محصولات گلخانه ای، دامداری، کشاورزی، تولید گندم رتبه های ممتازی دارد اما بسیاری جوانان مشکل مسکن دارند.

ضرورت تحقق عدالت امام جمعه آرادان با بیان اینکه این شهرستان باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: عدالت این نیست که هرچه امکانات است، در سمنان مستقر شود لذا باید همه شهرستان ها را دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت در توزیع امکانات رعایت شود/تامین مسکن جوانان اولویت مسئولان

عدالت در توزیع امکانات رعایت شود/تامین مسکن جوانان اولویت مسئولان